Breloki i inne gadżety

Breloki i inne gadżety
brak zdjęcia

W ofercie naszej firmy znajdziecie różnego rodzaju gadżety, dzięki którym będziecie mogli prowadzić skuteczną kampanię reklamową. Zachęcamy Was do składania zamówień na różnego rodzaju produkty, które za darmo możecie rozdawać swoim klientom przy okazji różnych akcji eventowych. Nasz brelok reklamowy może mieć różną postać. Bardzo fajny jest brelok reklamowy z wytłoczonym sercem, który podoba się wielu kobietom. Dla Panów mamy brelok, który jednocześnie jest otwieraczem do piwa. Sami przyznajcie się, że czasem taki otwieracz przy kluczach świetnie się sprawdza. Mamy również breloki metalowe i inne.

Nazwa: GRATISOWNIA.PL KATARZYNA DOLNIK

Adres: Spółdzielcza 5a 44-145 Pilchowice

Adres www: www.fixngo.pl

Dodaj Komentarz


Poleć stronę

Roll - up to idealny sposób na reklamę
Roll - up to idealny sposób na reklamę

Reklama to bardzo ważny element każdej firmy. Dzięki skutecznym kampaniom reklamowym możliwe jest zbudowanie bazy stałych klientów i tym samym zapewnienie sobie stałego źródła dochodów. Jed...

DILLBOARD - producent reklamy wizualnej
DILLBOARD - producent reklamy wizualnej

W świecie współczesnego biznesu nie sposób się obejść bez reklamy. Podstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa jest jego rozpoznawalność. Promocja własnej marki i produktów jest kon...

Pendrive reklamowe skutecznym sposobem reklamy bezpośredniej
Pendrive reklamowe skutecznym sposobem reklamy bezpośredniej

Jak skutecznie zainteresować kontrahenta działalnością firmy, którą kierujesz? Podczas rozmów podaruj mu gadżety reklamowe. Jednymi z wielu są pendrive reklamowe. Cena ich, podobnie jak pozos...

Breloki i inne gadżety
Breloki i inne gadżety

W ofercie naszej firmy znajdziecie różnego rodzaju gadżety, dzięki którym będziecie mogli prowadzić skuteczną kampanię reklamową. Zachęcamy Was do składania zamówień na różnego rodzaju...

Sprzedaż danych to specjalność Target Media
Sprzedaż danych to specjalność Target Media

Do kampanii promocyjnych wykorzystuje się także nieraz komunikację mailem lub poprzez SMS/MMS. Aby uzyskać adres mailowe potencjalnych klientów lub ich numery telefoniczne organizatorzy kampanii ...